Bosch BCH6255N1 zwart, chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH6255N1 zwart, chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ria 28-06-2016

Handig product. Makkelijk in gebruik

Goede zuigkracht. Makkelijk in gebruik. Ziet er mooi uit. Goede vormgeving. Zuig op alle ondergronden goed en krachtig.

John 25-11-2015

Apparaat in het afgelopen weekeinde bij onze dochter in Duitsland gebruikt, zeer tevreden met het resultaat en met het verrassende gebruiksgemak, vooral doordat het snoerloos is. Daarom direct zelf ook aangeschaft.
Onze dochter is overigens ook zeer tevreden !

Boomsma123 02-07-2015

Apparaat net binnen en direct het huis gedaan. Hij zuigt echt alles op. Hij ziet er geweldig uit (voor een stofzuiger). Wel is de accu na 15 min leeg als je hem gebruikt op de hoogste stand. Dit is echter lang n iet altijd nodig. en dus kan je 30 min makkelijk halen. met de extra accessoires heb ik straks nog meer mogelijkheden. conclusie: top apparaat en geen snoeren meer.

Iske 22-06-2015

Perfect product. Staat gebruiksklaar, waardoor je deze makkelijk pakt. Geen last van snoeren. Lange gebruiksduur, accuduur. Ik kan het hele huis zonder dat de accu leeg is. Superhandig!!!
Een minpuntje is dat hij niet perfect in de hoeken komt. Maar dat vind ik geen probleem want gebruik deze stofzuiger voornamelijk voor tussendoor stofzuigbeurten. De gewone stofzuiger komt bijna niet meer uit de kast.

Iske 22-06-2015

Fantastisch apparaat! Staat standaard in een hoek van ons kantoor, zo blijft deze altijd schoon! Zelfs mijn man pakt deze nu automatisch ter hand. Geen snoeren die in de weg zitten. Niet moeten bukken zoals met een kruimelzuiger. Heel makkelijk leeg te maken en borstel is superhandig schoon te maken (de lange haren die erin draaien kan je zo losknippen, perfect) Lange accuduur, ik kom zelfs bijna hele huis rond in snelle tussendoor-stofzuigbeurt. De gewone stofzuiger komt bijna niet meer uit de kast. Enigste kleine minpunt is dat hij niet perfect in de hoekjes kan komen...Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Ik heb deze nog maar een maand en hoop dat er nog vele volgen!
Perfect product!

Peter uit Zuid-Holland 19-06-2015

Ik heb meerdere accu stofzuigers bekeken op internet en in de winkel. Ik heb gekozen voor deze Bosch Athlet 25.2V vanwege de combinatie van mogelijkheden, gebruiksgemak, vormgeving en duurzaamheid.

Mogelijkheden: In ons huis hebben wij een combinatie van tegelvloeren, tapijtvloeren, matten en tapijten. De Bosch Athlet kent drie standen voor zuigkracht, waardoor ik de tegelvloeren in de laagste stand rustig kan zuigen, het laagpolig tapijt in stand 2 en een hoogpolig kleed in de hoogste stand.

Gebruiksgemak: Wij hebben meerdere trappen die met laagpolig tapijt bekleed zijn. Met de extra kit kan ik van mijn handstofzuiger met vloerenmondstuk een draagbare stofzuiger met slang en trapmondstuk maken, precies wat ik zocht.

Vormgeving: Door in de winkel te testen, wij hadden een stofzuiger met 220V aansluiting, kwam ik er achter dat ik geen steelstofzuiger wens met een motor unit dicht bij het handvat. Steelstofzuigers met motor bij het handvat liggen zwaar in de hand en ik wil niet stofzuigen met een zwaar gewicht in mijn hand. Deze Athlet heeft de motor onderaan de steel, waardoor hij voldoende licht in de hand ligt. Het stofcompartiment is eenvoudig los te maken en gemakkelijk en schoon te legen. Daarbij zorgt het licht kunnen sturen van de zuigmond er voor dat je gemakkelijk overal bij komt en is de borstel in de zuigmond zo ontworpen dat je hem er eenvoudig uit haalt en eenvoudig kunt reinigen.

Duurzaamheid: De 25.2V Athlet heeft een krachtige accu waardoor je er voldoende lang mee kunt stofzuigen en ik 135 vierkante meter huis in een keer schoon krijg zonder dat ik tussentijds hoef op te laden. Hij is gemaakt van stevig kunststof dat op de juiste plaatsen enigzins meeveert en soepel aanvoelt.

Kortom: Ik ben tevreden!

mirelle14 19-10-2014

Heb de stofzuiger net gekocht en eerste ervaring is echt top. Hij zuigt prima alles op en is gemakkelijk in gebruik. Het opladen ging erg snel en ik kon het hele huis er gemakkelijk mee stofzuiger. Super handig voor dagelijks gebruik!

arjen kruize 15-10-2014

helemaal super. zeer licht en wendbaar. erg goeie zuigkracht. wij hebben het apparaat gekocht omdat we een baby hebben die erg veel rotzooi maakt met eten. dit apparaat is ideaal.